მიყვარს – სიცოცხლე.....და.....ჩხურჩხელა

ვოცნებობ – ერთხელ მაინც წავიდე კოსმოსში...........

ვფიქრობ – ბევრს....ზოგჯერ იმდენს ,რომ ვიგრუზები

კმაყოფილი ვარ – სხვების ნამოქმედარით და არა ჩემი თავით

მძულს – თვითონ სიძულვილი მძულს

ვნანობ – არაფერს , არასოდეს

მსურს – ვიყო ბედნიერი

მაღიზიანებს – უსამართლობა,თავხედობა

ვგრძნობ – როგორ სწრაფად გადის დრო......

მეშინია – გველის

ვიცი – მე ის ვიცი რაც ვიცი...და ისც ვიცი რაც არა ვიცი

არ ვიცი – ქიმია

შემიძლია – გაუჩერებლად ვიცეკვო.........

არ შემიძლია –ვითვალმაქცო

ვმეგობრობ – სულით მონათესავე ადამიანებთან

ვაპატიებ – ყველაფერს.......

ვტირი – უაზრო და სენტიმენტალურ ფილმებზე

ვიცინი – ჩემს შეცდომებზე

ვეძებ – სიმშვიდეს

ღირსი ვარ – ხანდახან არაფრის

ვკარგავ – გასაღებს

მშურს – მაგარი ფეხები

ვემალები –ძაღლებს

ვემტერები – არავის........ ყველა იმას მოიმკის რასაც დასთეს

მაინტერესებს – ფსიქოლოგია

არ მაინტერესებს – ქიმია

მახსოვს – ნომრები

მრცხვენია – უპასუხისმგებლობის

უარვყოფ – ტყუილს

ვავადვმყოფობ – გულით ,და ტვინით

ვმალავ – ჩემს ნაკლს

ვინახავ – sms.......

მწამს – იმის რომ ღმერთი ყველასთვის ერთია

მიკვირს – იშვიათად

მიხარია –მეგობრის ბედნიერება

ვჭორაობ – საშინლად არ მინდა მაგრა მაინც მეჭორავება ხოლმე.....

ვდარდობ – როცა რაღაც ისე არ გამოდის ,როგორც მე მინდა

ვამაყობ – ჩემი ძმით

ვაკეთებ – ათას სისულელეს ერთდროულად

ვეფერები – საყვარელ ადამიანს

მსიამოვნებს – ყურადღება, ოგონდ არა გადამეტებული

მესიზმრება – უაზრო რაღაცეები

ვეწევი –არ ვეწევი

მწყინს – საყვარელი ადამიანებისგა

ვხარჯავ – ფულს უაზროდ

ვღალატობ – არავის..

ვკამათობ – ხშირად , მიყვარს კამათი

ვუხეშობ -როცა მწყობრიდან გამოვდივარ

ვუსმენ – იმას რაც იმ წუთში მისწორდება. და ვუყურებ იმას რაც მაინტერესებს

ვყოყმანობ – სულ და ყველაფერზე

ვკითხულობ – წიგნებს.

ვამზადებ – მაგარდ ელარჯს

ვკლავ – დროს.........

ვაფუჭებ – ყველაფერს

ვცხოვრობ – დედამიწაზე

ვცემ – მხოლოდ ბოლთას

ვყვირი – როცა მეკეტება

ვმღერი – როცა მაგრად მიხარია

ვასრულებ – სიამოვნებით მხოლოდ სურვილებს

დავდივარ -როცა საცობებია

ვმკურნალობ – სულს

ვერიდები – თვითკმაყოფილ და საკუთარ თავზე შეყვარებულ ადამიანებს

ვთამაშობ – ბილიარდს

ვიტყუები – ხშირად როცა ახსნა მეზარება

ვეთაყვანები – უფალს

ვგიჟდები იმაზე, რომ – ვგიჟდები........

ვაგროვებ – ხურდა ფულს

ვიხდი – მგზავრობის ფულს

ვეჭვიანობ – არასდროს და არაფერზე

ვკაიფობ – თავის თავზე შეყვარებულ ადამიანებზე

ვიზიდავ – ყველა დებილს

ვილამაზებ – ყოველ ახალ გათენებულ დღეს

0 comments:

Post a Comment